CHESTIONAR DE EVALUARE A SATISFACŢIEI CLIENTULUI

faţă de serviciile furnizate de către Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Suceava

 

Stimate client,

 

Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Suceava a certificat şi menţine un Sistem de Management al Calităţii, sistem care pune în centrul atenţiei satisfacerea cerinţelor şi aşteptărilor dumneavoastră.

Pentru evaluarea calităţii serviciilor realizate şi a condiţiilor de furnizare a lor, de către OCPI Suceava, vă rugăm să completaţi acest chestionar, fie în varianta online prin chestionarul de mai jos, fie descărcând și completând formularul tipizat de aici, urmat de transmiterea acestuia în format scanat pe e-mail sau depunerea acestuia la unul din birourile teritoriale, opinia dumneavoastră fiind foarte importantă pentru noi, în vederea îmbunătăţirii continue a calităţii acestora.

Vă mulţumim pentru amabilitate şi obiectivitate şi vă asigurăm că observaţiile dvs. vor fi luate în considerare.

Cu stimă,

Vasile MOCANU, Director OCPI Suceava